PERSONEL ALIM İLANI
Serhat Kalkınma Ajansı, 15/7/2018 tarihli ve 30479 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan 4 sayılı Bakanlıklara Bağlı, İlgili, İlişkili Kurum ve Kuruluşlar İle Diğer Kurum ve Kuruluşların Teşkilatı Hakkında Cumhurbaşkanlığı Kararnamesinin 187 nci maddesin ikinci fıkrasının (g) bendi ve 200 üncü maddesi ile 27/6/1989 tarihli ve 375 sayılı Kanun Hükmünde Kararnamenin Ek 28 inci maddesinin dördüncü fıkrası hükümlerine dayanılarak hazırlanan ve 29/5/2019 tarihli ve 30788 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan Kalkınma Ajansları Personel Yönetmeliği hükümleri çerçevesinde, TRA2 Bölgesinin; Ağrı, Ardahan, Iğdır ve Kars illerinin kalkınmasına ve gelişmesine hizmet etmek ve katkıda bulunmak isteyen, yeniliğe ve gelişime açık, analitik düşünebilen, değişen çalışma koşullarına uyum sağlayabilen, hizmet ve kalkınma bilinç ve sorumluluğuyla hareket eden, seyahat engeli olmayan 10 Uzman, 1 Hukuk Müşaviri ve 1 İç Denetçi alımı gerçekleştirecektir. Serhat Kalkınma Ajansı’nın merkezi Kars İli olup, Ajansın faaliyet alanlarını Ağrı, Ardahan, Iğdır ve Kars İlleri oluşturmaktadır. Sınavda başarılı olanlar, Ajans Genel Sekreterliği’nin uygun göreceği bu illerin birinde çalışmayı kabul edeceklerdir. (Hukuk Müşaviri ve İç Denetçi Ajansın merkez ofisinin bulunduğu Kars ilinde görevlendirilecektir.)
Başvuru ve Sözlü Sınav Tarihleri |
|
İlan Tarihi |
18 Kasım 2019 |
Başvuru Tarihleri |
9 – 23 Aralık 2019 |
Sözlü Sınava Katılacakların İlan Tarihi |
3 Ocak 2020 |
Sözlü Sınav Tarihleri |
15-16-17 Ocak 2020 |
Sınav Başvuru Adresi |
sinavbasvuru.sanayi.gov.tr internet adresinde bulunan Serhat Kalkınma Ajansı Sınav Başvuru bağlantısından yapılacaktır. |
Sınav Yeri |
Serhat Kalkınma Ajansı Ortakapı Mahallesi, Atatürk Cad. No:117 Merkez, KARS Tel: (0474) 212 52 00, Faks: (0474) 212 52 04 E-mail: info@serka.gov.tr |
İlan ve Sınav Sonuçlarının Duyurulacağı Adres |
Başvuru şartlarının detaylı bir şekilde belirtildiği sınav ilanına, aşağıdaki link üzerinden ulaşılabilir.
https://www.serka.gov.tr/duyurular/t-c-serhat-kalkinma-ajansi-serka-personel-alim-ilani
Kamuoyuna saygıyla duyurulur.